Harri Sailas jatkaa Telan hallituksen puheenjohtajana

24.05.2012

Työeläkevakuuttajat TELAn hallituksen puheenjohtajaksi valittiin tänään yhdistyksen vuosikokouksessa toimitusjohtaja Harri Sailas Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarisesta. Sailas jatkaa Telan puheenjohtajana viidettä vuotta.

Vuosikokouksessa valittiin myös varapuheenjohtajat seuraavalle vuodelle sekä hallituksen jäsenet erovuorossa olleiden tilalle. Ensimmäisenä varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Matti Vuoria Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varmasta ja toisena varapuheenjohtajana toimitusjohtaja Merja Ailus Kevasta. Kolmanneksi varapuheenjohtajaksi valittiin toimitusjohtaja Harri Lemmetti Yleisradion eläkesäätiöstä. Hän toimii myös Eläkesäätiöyhdistyksen hallituksen puheenjohtajana. Uudeksi hallituksen jäseneksi valittiin Eläkesäätiöyhdistyksen toimitusjohtaja Pasi Strömberg.

Telan hallitukseen kuuluvat edellä mainittujen lisäksi Lasse Heiniö (Keskinäinen Vakuutusyhtiö Eläke-Fennia), Satu Huber (Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Tapiola), Päivi Huotari (Maatalousyrittäjien eläkelaitos), Helena Jaatinen (Merimieseläkekassa), Timo Laitinen (Valtiokonttori), Leena Rantanen (Kirkon keskusrahasto/Kirkkohallitus), Jan-Erik Stenman (Eläkevakuutusosakeyhtiö Veritas) sekä Hannu Tarkkonen (Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Etera).

Telan toimitusjohtaja Suvi-Anne Siimes, puh. 010 680 6710