Nimityksiä Telassa: Jouni Herkama lakimieheksi ja Jenni Tikkanen viestinnän suunnittelijaksi

17.02.2016

Varatuomari Jouni Herkama (47) on nimitetty Telan lakimieheksi. Herkama työskentelee tällä hetkellä Eläkevakuutusyhtiö Ilmarisen velkapääomasijoituksissa rahoituspäällikkönä. Aikaisemmin Herkama on työskennellyt Ilmarisessa myös lainahallinnon osastopäällikkönä sekä pankkialalla, muun muassa Pohjola Pankki Oyj:n lakimiehenä.

Herkaman tehtäviin Telassa kuuluvat työeläkealan kansalliseen ja EU-oikeudelliseen asemaan liittyvät kysymykset sekä toimialan kantojen valmistelu. Herkama aloittaa Telassa 4.4.2016.

Valtiotieteiden maisteri Jenni Tikkanen (31) on nimitetty Telan viestinnän suunnittelijaksi. Tikkanen siirtyy Telaan Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry:stä, jossa hän työskenteli tiedottajana.

Tikkasen tehtäviin Telassa kuuluvat muun muassa sisäinen viestintä, tilaisuusjärjestelyt sekä markkinointiviestintä. Tehtävä on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus. Tikkainen aloittaa Telassa 22.2.2016.

Yhteiskuntasuhteiden päällikkö uudelleen hakuun

Telaan valittiin helmikuussa myös uusi yhteiskuntasuhteiden päällikkö. Valituksi tullut henkilö ilmoitti kuitenkin viikko työsopimuksen allekirjoittamisen ja muista käytännön asioista sopimisen jälkeen vetäytyvänsä tehtävästä henkilökohtaisten syiden takia.

Käynnistämme siksi yhteiskuntasuhteiden päällikön hakuprosessin uudelleen huomenna torstaina. Hakuaikaa on 29.2.2016 saakka.

Kaikki nyt tehdyt nimitykset tehtiin marraskuussa 2015 käynnistyneen avoimen haun pohjalta.

Lakimiehen osalta edunvalvontajohtaja Nikolas Elomaa, puh. 050 386 3339

Viestinnän suunnittelijan ja yhteiskuntasuhteiden päällikön haun osalta viestintäjohtaja Minna Sirkka, puh. 040 554 6659