Timo Ritakalliosta Telan hallituksen puheenjohtaja

14.04.2015

Työeläkevakuuttajat Telan hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi valittiin tänään toimitusjohtaja Timo Ritakallio Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarisesta. Valinnan teki yhdistyksen vuosikokous. Ritakallion toimikausi puheenjohtajana on ensimmäinen.

Vuosikokouksessa valittiin myös hallituksen varapuheenjohtajat sekä hallituksen jäsenet.

Hallituksen varapuheenjohtajien kokoonpanossa ei tapahtunut muutoksia. Ensimmäisenä varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Risto Murto Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varmasta, toisena varapuheenjohtajana toimitusjohtaja Jukka Männistö Kevasta, ja kolmantena varapuheenjohtajana toimitusjohtaja Harri Lemmetti Yleisradion eläkesäätiöstä.

Uusina jäseninä hallitukseen valittiin toimitusjohtaja Åsa Ceder Pensions-Alandiasta, varatoimitusjohtaja Satu Huber Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Elosta, pääjohtaja Liisa Hyssälä Kelan toimisuhde-eläkkeistä sekä toimitusjohtaja Timo Toropainen Eläkesäätiöyhdistyksestä.

Lisäksi hallituksen jäseninä jatkavat toimitusjohtaja Stefan Björkman Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Eterasta, toimitusjohtaja Päivi Huotari Maatalousyrittäjien eläkelaitoksesta, toimitusjohtaja Jan-Erik Stenman Eläkevakuutusyhtiö Veritaksesta sekä toimitusjohtaja Kari Välimäki Merimieseläkekassasta.

Telan toimitusjohtaja Suvi-Anne Siimes, puh 010 680 6710